Smokie ---充滿了歡樂的氣氛!








【中英歌詞】



很久以前有人告訴我

風雨前總是一片寧靜


我知道,


風雨來襲時常會如此


當風雨過後,人們會說:


晴天也是會下雨


我知道,


它會如陽光般地灑下


我想知道

你是否曾經看過雨?

我很想知道

你是否曾經看過雨?


在晴天裡傾盆而至?



昨天和更早以前

陽光冰冷而雨勢強勁


我知道,


我這輩子都是這樣的


會一直如此,來來去去


不斷地循環,或急或徐


我知道,它不會停止的,


但我依然質疑


Someone told me long ago
There's a calm before the storm
I know,
it's been coming for some time
When it's over, so they say
It'll rain a sunny day
I know,
shining down like water

*I want to know
Have you ever seen the rain ?
I want to know
Have you ever seen the rain
Coming down on a sunny day?

Yesterday and days before
Sun is cold and rain is hard
I know,
been that way for all my time
Till forever, on it goes
Through the circle, fast and slow
I know, it can't stop,
but I wonder (*)


arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 blue 的頭像
    blue

    wish52.....對自己的期許

    blue 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()